DUK (Dažnai užduodami klausimai)
Dažniausiai užduodami klausimai ir atsakymai
Žemiau pateikiame keliasdešimt dažniausiai užduodamų klausimų kartu su atsakymais. Jeigu šie klausimai ir atsakymai neišsprendžia visų abejonių, prašome susisiekti el. paštu adresu sklep@rockworld.pl arba telefonu numeriu 883 4747 729 darbo dienomis nuo 11.00 iki 18.00 val., šeštadieniais nuo 8.00 iki 13.00 val.
Klausimai apie prekių prieinamumą ir mokėjimo už užsakymą būdus:
1. Ką reiškia mygtukas "Kup", o ką "Zamów"?
Atsakymas: Prekės su mygtuku "kup" yra sandėlyje, prekės su mygtuku "zamów" yra prekės, atvežamos "pagal užsakymą", tai yra tokią prekę atvežame pagal konkrečio kliento užsakymą.
2. Ką reiškia prieinamumo statusas "Jest", "Dostępny", o ką "Na zamówienie"?
Atsakymas:
Jest - prekės su statusu "jest" yra mūsų sandėlyje. Nurodome net kiek tokių prekių yra mūsų sandėlyje - šias prekes galite pirkti bet kokia mokėjimo forma (grynaisiais, pavedimu, lizingu).
Dostępny - prekės su statusu "dostępny" - galite jų pirkti bet kokį kiekį, tačiau laukimo laikas iki siuntos priklauso nuo to, ar jos yra mūsų ar išoriniame sandėlyje ir nuo užsakytų prekių kiekio. Pvz., jei yra 2 prieinamos prekės, o jūs užsakote 3 vnt., užsakymo pristatymo laikas gali būti prailgintas, arba užsakymas gali būti padalintas į 2 siuntas, iš kurių pirmoji išsiunčiama nedelsiant po užsakymo pateikimo, o antroji po to, kai iš išorinio sandėlio atvežama trūkstama prekė. Šias prekes galite pirkti bet kokia mokėjimo forma (grynaisiais, pavedimu, lizingu).
Na zamówienie - prekės su statusu "na zamówienie" atvežamos pagal konkretaus kliento užsakymą - šias prekes galite pirkti tik iš anksto apmokėdami 100% užstato sumą (taip pat galite pirkti šias prekes lizingo sistemoje)
3. Koks yra laukimo laikas prekėms su "jest" statusu?
Atsakymas: Didžioji dauguma prekių su statusu "jest" išsiunčiamos tą pačią dieną arba per 24 valandas nuo užsakymo pateikimo. Tačiau kartais užsakymų susikaupia daugiau, tada parduotuvė automatiškai informuoja, kad siuntos gali būti atidėtos, pavyzdžiui, 48 valandoms nuo užsakymo pateikimo.
4. Koks yra laukimo laikas prekėms su prieinamumo statusu "dostępny"?
Atsakymas: Didžioji dauguma prekių su statusu "dostępny" išsiunčiamos per maždaug 2-5 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo. Tačiau yra prekių, kurių pristatymo laikas gali būti šiek tiek ilgesnis, nors neturėtų viršyti 14 dienų.
5. Koks yra laukimo laikas prekėms su prieinamumo statusu "na zamówienie"?
Atsakymas: Didžioji dauguma užsakomų prekių išsiunčiamos per 2 iki 14 dienų nuo užsakymo pateikimo. Tačiau yra prekių, kurių pristatymo laikas gali būti ilgesnis. Jei taip yra, tai yra aprašyta prie prekės sandėlio statuso arba produkto aprašyme.
6. Kodėl prie prekės yra pilkas mygtukas "brak towaru"?
Atsakymas: Atrodo, kad išparduota prekė, kurią paprastai turime sandėlyje, ir sistema pakeitė jos sandėlio statusą į "brak towaru".
7. Kodėl negaliu įdėti prekės į krepšelį?
Atsakymas: Atrodo, kad norite pirkti prekę, kurios šiuo metu neturime atsargose. Galite užsiregistruoti prekės sekimui (nurodyti savo el. paštą), gavus šios prekės pristatymą, apie tai būsite automatiškai informuoti.
8. Kodėl pasirinkimų sąraše nėra visų prieinamų produktų, kurie aprašyti atitinkamai?
Atsakymas: Atrodo, kad norite pirkti prekės versiją, kurios šiuo metu neturime atsargose. Galite užsiregistruoti prekės sekimui (nurodyti savo el. paštą), gavus šios prekės versijos pristatymą, apie tai būsite automatiškai informuoti.
9. Ar galiu būti tikras, kad užsakoma prekė yra sandėlyje?
Atsakymas: 99% atvejų prekė su statusu "jest" yra sandėlyje. 1% atvejų rezervuojame sandėlio klaidoms ir situacijoms, kai prekė sugadinama, todėl negalime išsiųsti pilnavertės prekės. Jei tokia situacija įvyksta, susisiekę su klientu, nustatome tolesnes veiksmų eiga.
10. Ar būtina registruotis/sukurti paskyrą, norint apsipirkti?
Atsakymas: Ne. Nereikia registruotis, kad galėtumėte pateikti užsakymą mūsų parduotuvėje. Tačiau sukurti paskyrą jums suteikia išmatuojamą naudą - kiekvienas pirkėjas, dalyvaujantis pirkimuose, dalyvauja lojalumo programoje Carp-Coins (kaupia taškus, kuriuos gali iškeisti į prizus - žr. promocijų taisykles), o dėl pirkimų istorijos klientas kelia savo statusą, kuris leidžia gauti nuolaidą pirkiniams, galimybę nemokamai pristatymui ar net derybas dėl kainų! Prisijungę klientai taip pat neturi kaskart pildyti adresų duomenų pateikdami kitus užsakymus, gali realiu laiku sekti savo užsakymo būseną, taip pat turi prieigą prie ankstesnių užsakymų istorijos.
11. Ar yra minimali užsakymo suma?
Atsakymas: Minimali užsakymo suma nereikalaujama.
12. Ar galiu mokėti už pirkinius internetinėje parduotuvėje kreditine kortele?
Atsakymas: Taip. Šiuo metu mokėjimai Visa ir Maestro kortelėmis vykdomi per PayU sistemą.
13. Ar galiu atsiskaityti už pirkinius kurjeriui pristatymo metu arba pavedimu, kad nereikėtų paruošti pinigų kurjeriui?
Atsakymas: Taip. Abu mokėjimo būdai yra įmanomi. Mokėjimo būdas už pirkinius renkamas antrame krepšelio etape.
14. Ar galiu pirkti dalimis?
Atsakymas: Taip. Lizingo pardavimas galimas užsakymams nuo 150 zł ir yra valdomas per Santander Raty sistemą. Paskolą teikiantis bankas yra Santander Consumer. Viska galima atlikti visiškai internetu, nuo pildant lizingo paraišką iki sprendimo dėl kredito gauti per apie 15 minučių!!! Lizingo sistema išsamiai aprašyta skyriuje Jak kupić na raty?
15. Nežinau, ar bankinis ar PayU mokėjimas įvyko teisingai. Ką daryti?
Atsakymas: Prašome palaukti keletą minučių ir patikrinti, ar bankiniame sąskaitos išraše buvo užregistruotas pavedimas. Jei ne, prašome susisiekti su parduotuvės aptarnavimo skyriumi el. paštu sklep@rockworld.pl arba telefonu numeriu: 883 474 729 ir aprašyti situaciją. Kartu nustatysime veiksmų eigą, kuri tenkintų abu šalis.
16. Nežinau, kas vyksta su mano užsakymu. Ką daryti?
Atsakymas: Visi užsakymai eina per 4 statusus "zamówienie nowe", "zamówienie potwierdzone", "zamówienie w realizacji" ir "zamówienie zrealizowane". Apie kiekvieną statuso pasikeitimą ir dabartinę užsakymo eigą klientas informuojamas automatiškai siunčiama el. laišku. Jeigu tai neatsako į jūsų klausimą, prašome susisiekti su parduotuvės aptarnavimo skyriumi el. paštu sklep@rockworld.pl arba telefonu numeriu: 883 474 729, parduotuvės darbo metu. Tikrinsime ir paaiškinsime, kas vyksta su užsakymu.
17. Ar galiu gauti sąskaitą faktūrą už užsakomą prekę?
Atsakymas: Taip. Prašome pažymėti tokią galimybę antrojo užsakymo etapo metu (standartiškai išrašome "paragon").
Klausimai apie užsakomų prekių pristatymą:
18. Kokia yra užsakomos prekės pristatymo kaina?
Atsakymas: Pristatymo kaina priklauso nuo perkamos prekės svorio, mokėjimo būdo ir pasirinkto pristatymo paslaugų tiekėjo. Parduotuvė pati nustato atitinkamas kainas krepšelyje. Pristatymo kainas taip pat galima patikrinti svetainėje Ceny dostaw towaru.
19. Nuo kokios sumos siuntos yra nemokamos?
Atsakymas: Šiuo metu visi užsakymai viršijantys 300 zł siunčiami mūsų sąskaita. Tačiau tai taikoma tik vidaus šalies operacijoms ir šalies viduje siunčiamoms siuntoms.